söndag 9 oktober 2011

varit en lång dag...

nu e dagen slut och om bar några timmar är det en helt ny vecka med nya tag!
idag fick jag för mig att jag skulle baka en lchf-kladdkaka. har dock ingen bild för nu är den hos sam o cicci.

men när jag höll på att baka kom jag på att en utomstående försökskanin inte vore dumt så jag ringde hit emma o måns :)

emma tyckte att den var riktigt god. senare kom moa förbi, inte riktigt lika förtjust... :P men sedan kom albin förbi o han tyckte också att den var go så 2/3.. det är väl ett hyffsat resultat. :)



när vi hade fikat begav vi oss allihopa till lekplatsen :) här är måns o jason i en stor gunga :)


detta är från i mitten av veckan... men han tyckte det var lika roligt idag :D

när vi kom hem stack vi till sam o cicci o tog med oss resten av grädden o kakan. jag vill inte ha den här hemma, finns för stor risk att jag går o småäter då!

tanken va att vi skulle åka o handla allihopa, sedan fika... men det blev att vi nallade lite köttbullar, broccoli och brunsås. sen var klockan så mycket och ingen av oss orkade äta kaka... de frågade om vi skulle ha med oss den hem, men jag sa släng lr ät upp, vi hämtar formen på tisdag :P

nu har jason somnat jacob äter lite nattamat och jag skriver de sista raderna för idag...

jag är trött, varit en lång dag och nu ska jag äntligen få sjunka ner gott i min säng och bara somna :D

godnatt allihop :)
byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar