fredag 7 oktober 2011

och jag då?

jo...
vägde mig idag och jag ligger nu på 84.5kg. så jag mår verkligen bra nu när jag ser att det verkligen går neråt.
men frågan är om det kommer att hålla... jag hoppas verkligen det. denna veckan har jag gått på samma sak varje dag...
hemmagjord smoothie/yoghurt ca 2dl varje gång jag är hungrig vilket är typ 2-3ggr/dag.
till kvällsmat ser jag till att inte äta några kolhydrater men mycket kött, grönsaker och en lagom fet sås till.

jag tror att jag ska fortsätta såhär ett tag till för det fungerar väldigt bra just nu. men jag ska nog byta ut créme freichen till turkisk yoghurt istället. så får vi ser om det hjälper ännu mer.

och i helgen när alla andra ska äta gott ska jag hålla mig till ölkorv, nötter och ska dessutom försöka hålla mig nykter. om inte annat bara max 1glas vin.

så detta är min helgplan... städa vara social o äta så nyttigt som det bara går!

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar