onsdag 8 februari 2012

lite om företaget.... :)

jo så här är det för er som är nyfikna... : P
jag har för ca 2år sedan designat fram en ny typ av barnsäng. fick kontakt med ALMI i jkpg och fick av dem ett bidrag på 20 000kr till att utveckla och arbeta med min nya produkt.

jag har varit i tidningen någon enstaka gång och i höstas för ett år sedan fick jag möjligheten att ställa ut min sin på jkpgs länsmuseum i 2månader.

efter det har det legat lite på is iom min sons nerkomst :)

nu är det på G igen och jag har de senaste månaderna arbetat med produktutvecklingsföretag som hjälpt mig med specialdesignade beslag.
min kusin har hjälpt mig att ta fram en första prototyp så jag har något att visa o ta på när jag förklarar för andra involverade.

"näringslivspersonen" vid namn Marika  har jag träffat idag och bokat tid även nästa vecka. vi ha kommit på en ny affärsplan som vi arbetar på och som jag hoppas kommer att fungera.

är ni mer nyfikna står det lite kort om min produkt på www.jb-kiddesign.se min nya design på sidan är under konstruktion så det är en väldigt enkel sida.

några idéer och synpunkter eller kanske du vet någon som kan tänkas hjälpa mig med sponsring eller investera i min idé.. hör gärna av er!

så det var lite reklam för min produkt : )

höres!
byebye

2 kommentarer:

  1. Låter väldigt intressant :D
    Jag hoppas de lossnar, håller tummarna!

    SvaraRadera
  2. ja det hoppas jag med.. odet verkar som om det inte är helt hopplöst iaf. inom 5år ska jag på nått sätt ha ett vinstdrivande företag, så e det bara ;)

    SvaraRadera