torsdag 10 november 2011

sitta på båt i över 4tim..

inte riktigt så kul kanske...
har suttit på båten nu i drygt 40min o jag e redan trött på det.. men man ska inte gnälla... jason e nöjd o glad o sitter i knät o hjälper mig att att skriva, gratis internet e det också och vi har en hel lång soffa för oss själva att sova på... så man kanske inte ska gnälla, för värre kunde det ha varit. vi fick dessutom en riktigt bra plats med bilen nära till hissen så hyffsat lätt e det med barnvagnen osså...

det blåser nog lite ute iaf, känner av lite gungningar nu när jag känner efter. har gått med en jobbig huvvudvärk hela dagen, en sån ni vet, som bar finns där men gör varken till eller från, bara hugger till någon gång när man rör huvudet för fort eller när man böjer sig ner, o upp igen.

men jag har tablett som jag ska ta lite senare när jag kan sova... tänkte faktiskt försöka hålla mig vaken o låta jacob slappa lite. han kör alltid o har dessutom jobbat hela dagen idag.

så jag har min dator o jag har min bok jag börjat läsa.

vi köpte med lite godis som vi tänkte mysa med här på båten, men jag undrar om inte det är allt socker som gör att jag fått huvudvärk...
_________________________________________________________

jag kommer nog inte kunna skriva så mycket mer under denna helgen. det blir på måndag istället o då kommer det lite om varje dag, så e ni nyfikna så kolla rubrikerna...
________________________________________________________

byebye höres efter helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar