torsdag 10 november 2011

bara massa strunt

jag vill skriva mer, vet inte vad jag vill skriva om, men jag vill skriva mer. tycker det är skönt att skriva av sig. tycker det är synd att vi inte har mer tid i danmark! hinner knappt umgås med mormor o morfar o det känns som onödigt mycket pengar som går till denna resan för en så kort vistelse.
men men... hoppas det blir en ordentlig resa till danmark nästa sommar!
________________________________________________________

jag skulle vilja berätta att jag gått ner mer, att jag blivit smalare, men just nu känner jag mig bara väldigt jäst, fet o rund. folk säger att jag blivit smalare, i ansiktet o runt magen. men jag känner ingenting. har inte hänt så mycket nu på ett bra tag tycker jag. har kommit i en period där jag har ett extremt sug efter pasta o ris o allmänt typ socker!
och jag har väldigt svårt för att säga nej till det. jag har kommit in i det där med att ha bort-förklaringar till allt igen o jag gillar det inte!

vet inte om det är för att jag inte känner mig i form lr vad det är, men jag måste verkligen få igång min vilja igen på måndag.

mitt mål är att försöka springa minst 1gång i veckan, gå på zumban o gå promenader så mycket jag hinner resten av veckan.

jag skulle vilja försöka fixa båramorundan på runt 30 min. då e jag nöjd. men det är klart... änmnu kortare tid är bättre. men från ingen kondition allt till att fixa 5km på 30min e jag ganska nöjd med ifall jag klarar.

nå nu har jag ordbajsat lite... ska försöka ta hand om jason nu...
byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar