måndag 14 november 2011

Idag fredag o i Danmark o shoppar :)

Idag var vi i herningcenter med Aase o Sven-Erik…
Vi hittade en hel del men en av de saker som jag är extra nöjd med är ett par skor…
Högklackade… det var som om de talade till mig!
Jag gick in i butiken på jakt efter ett par vinterskor… tittade, provade lite. De som känner mig vet att jag har en förkärlek till stilettklackar och på nått konstigt sätt så hamnade jag på den avdelningen… :P
Där högst upp på hyllan, halvt gömd hittade jag en prislapp där det står utsalg: 69dkk. :D jag sken upp när jag såg att det var min storlek! Tänkte dessa Måste jag bara testa!!!!
O det var som om de bara väntade på mig, att de hade gömt sig för alla andra för att synas lite extra när jag kom!


Älskar verkligen att fynda skor!!!!

Annars hittade vi en ny vinterjacka till mig för 175dkk, jacob hittade en jacka för 200dkk, o jag hittade även en myströja för 149dkk. Så lite småfynd gjorde vi allt, som vanligt i danmark! :)



Jag tänkte på två personer speciellt när jag såg allt detta pyssel… hade tagit fler bilder om jag kunnat men det kändes lite fel att gå o fota en hel avdelning :P
Jag tror ni vet vilka jag tänker på :)
Vi var inom en blomsterhandel osså för att köpa blommor o ljus till jacobs fars grav. Ska dit imorgon innan släktträffen.
Jason har varit jätteduktig, och vad beträffar hans sömn så har han åter kunnat sova i egen säng. Väldigt skönt. Han somnar dock bäst i famnen, men det e så mysigt så det gör inget… än iaf.

Ska sova nu… höres
Byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar