onsdag 9 november 2011

veckan, jason och danmark

mmm... mår inte allt för bra nu. vet inte om det var min runda i helgen som gjort mig lite sjuk eller om det är sömnbristen som orsakar att kroppen gnäller...

sedan fredags har det bara varit lördag natt som jason inte har väckt oss mitt i natten...
anledningen till att han vaknar är nu hans tänder! han håller på att få tre samtidigt vilket jag kan tänka mig gör riktigt ont!

men tacka vet jag flytande alvedon!
nu börjar det dock bli bättre... han var något bättre i natt och han är betydligt lättare att ha o göra med på dagarna.

jag själv tror och hoppas att det bara e sömnbristen som gör att jag känner mig hängig, slö o har allmän frossa. har dock lite on i halsen så nån träning blir det inte för mig denna veckan. jag skulle nog kunna, hade nog gjort det också om det inte vore för att vi ska till danmark... vill absolut inte dra på mig en riktig förkylning nu!
___________________________________________________________________

ja till danmark ska vi i vilket fall. vi åker från bredaryd strax efter 14.00 till harplinge för att mellanlanda där o fixa lite med jason och packa om. mamma o pappa har varit så snälla o lånat ut deras bil till oss när vi är i danmark.

från harplinge åker vi typ 18.00 till varberg och sedan väntar en 4tim båtfärd över till grenå.
där ifrån tar det bara 2tim tills vi e hemma hos mormor o morfar.

tanken är att vi ska vara med mormor o morfar under fredagen och kanske hinna med o shoppa lite. på lördagen e det den stora släktmiddagen på Fyn och på söndag bär det av hemåt igen.

vi stannar dock över i harplinge tills måndag o så kör jag jacob till bredaryd för att sen äntligen komma hem.
______________________________________________________

detta är våra planer... jag kommer antagligen inte kunna koppla upp mig i danmark så nästa gång jag skriver är nästa vecka... kommer dock ett litet inlägg till här nu... :)

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar