måndag 21 november 2011

nu kommer här lite uppdatering :)

såååå efter helgens bus o pyssel kommer här lite bilder :)

först i fredags var vi ju på familjebad :)


mysigt som alltid, men extra när pappsen e med :D
___________________________________________________________________

sen på lördag kväll hade vi middag med sam o cicci :)

det slutade så här...


rakapparaten slutade att fungera efter halva huvudet... : )

så här blev jacob tillslut på söndag efter rakningen blev klar... sam o cicci fick titta förbi med deras rakapparat och fixa till det sista...
kanske inte den snyggaste bilden men den fick det bli :) 


jag e helnöjd iaf! :D
______________________________________________________________________

för övrigt så har jag börjat pyssla med min kära granne! vi håller just nu på att göra var sin ljuskrona... 

detta är min kära granne Emma som likt mig har fått en nykärlek till att pyssla igen!

detta är där allt händer :) riktigt bra arbetsbänk att vara på!

så här ser min ljuskrans ut...
tycker minsann det börjar arta sig! :D
__________________________________________________________________

sen till kvällsmat rörde jag ihop nån kycklinggryta som blev riktigt god!

det blev blomkål/broccoli-ris med kycklinggryta.
i grytan har jag i morötter, gullök, purjulök och paprika och lite kryddor.

_______________________________________________________________


tog den här bilden innan, pratade med ann-sofie om dessa ljusen, vet inte riktigt va det var men jag tycker att bilden blev fin så jag delar med mig av den osså : )
____________________________________________________________________

men nu har gubben kommit hem från innebandyn så nu ska jag osså lägga mig och kanske hinner jag ta en liten godnattpuss innan han börjar snarka i mitt öra ; )

byebye



3 kommentarer: