fredag 4 november 2011

fredag.... o nästan så man vill gå lägga sig...

inatt väckte jason oss o jag var uppe mellan 2 o halv 4... jag är bortskämd med att allt som oftast få sova hela nätter så denna störningen sabbade verkligen hela min dag.
jag hade tänkt gå ut o gå... gick ju sådär...

men men

daniel o emma ringde o frågade om jag ville följa med o fika... samuel var ledig så han skulle visst osså komma :)
jo varför inte, nånting måste jag ju göra annars somnar jag ifrån jason!
vi gick o fika, tog en snabbis på systemet o sen till hemköp för att inhandla till morgondagens mat till kvällen...

köpte även en "gravdeckoration", ni vet en sån enkel med lite grönt, ett hjärta o ett ljus...
vi sa att vi alla skulle gå till kyrkogården imorgon kväll. dels för att det är så fint med alla tända ljus men även för att minnas de som har gått bort...

morfar, farmor o britta
jacobs pappa och farmor
min syster therese... och alla de andra som jag förlorat under mitt liv!

kommer bli jobbigt, men en nödvändighet... man mår inte bra om man inte kan få sörja...
________________________________________________________________

imorgon på dagen ska vi in till stan. men om inte det blir av ska vi kratta löv i trädgården, kanske hinner med båda... vem vet... men det skall göras iaf :)

en promenad skall hinnas med osså... vi åt potatiskrocketter till kvällsmat så nu måste det ut o brännas så det inte omvandlas till fett...

nää nu e snart batteriet slut på datorn, Jason har somnat sedan drygt två timmar tillbaka och jacob ligger o sover mot min axel här i soffan...

någonting säger mig att jag osså borde ta chansen att sova så det tänker jag göra!

godnatt allihopa
byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar