torsdag 3 november 2011

veckans höjdpunkter, än så länge :)

den första är väl att jag kommit ner till min lägsta vikt igen efter 1½ veckas strul upp o ner...

men den största måste nog ändå vara besöket av Prodeva, produktutvecklarna jag pratat med.
de hade kommit på två lösningar till ett av mina problem med sängen. en av dem var riktigt bra. så nu ska jag prata med några företag i trakten o se ifall de vill hjälpa mig att ta fram prototyper. det bästa är att när jag fått ut nya prototyper kan jag testa det på vår egen säng utan att sabba den.

prototyperna jag ska få tillverkat är specialdesignade metallbeslag. mer än så vill jag inte avslöja så det ska vara sekretessbelagt till jag hittar ett företag som vill tillverka o sälja min säng.

ytterligare en lösning har jag o jacob kommit fram till på sängen. så om det är någon som har ett gammalt hopprep eller ett twisterband liggande o skräpar tar jag gärna det för att testa vår idé.. .;)

det känns som om allt med sängen e på , min träning e på G och vågen är på "G" neråt.. :)

känns som en bra vecka detta!

hör säkert av mig senare... ska föra över någon bild tänkte jag :)

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar