onsdag 16 november 2011

oj oj oj.... ingen bra idé...

nä... det kanske inte var en sån bra idé att träna ikväll.. jag tyckte att jag har varit hyffsad hela dagen idag, knappt nån huvudvärk, o nästan inte alls täppt i näsan... men ack så fel jag hade.... kroppen tyckte inte riktigt om det här med att ansträngas igen. efter halva zumban ikväll höll mina ben på att ge vika och allt snurrade bara runt! tog sikte på en punkt på väggen framför mig, hoppades på att ingen skulle smälla till mig när jag gick förbi, tog handen mot väggen och kände att jag hade hyffsad kontroll över kroppen igen. satte mig ner, blev istoppad dextrosol av linnea, och order av emma, linnea av två andra att jag skulle sitta med huvudet mellan bena och vila. jag själv ville upp efter en låt, men oj vilka arga blickar jag fick, lr.. inte arga men ni vet " va inte dum nu, sitt minst en låt till!" jag tror jag satt ner ungefär en kvart sen fick jag nog... och det gick ganska bra, kände av yrseln igen precis i slutet o mitt huvud e inte riktigt som det ska än... men det löser sig nog när jag fått duscha och lagt mig i sängen... ____________________________________________________________ för övrigt så e huset precis döttstyst. alla sover och det enda som rör sig e offer som e överlycklig att jag kom hem så någon kan klia honom... nu ska jag ta en ordentlig dusch, kolla lite på tv o sen nana... så godnatt på er! byebye

1 kommentar: