torsdag 17 november 2011

kanske dags att sova...

vet inte riktigt va det är med kroppen... jag e helt slut, jag sover hur mycket som helst. jag har knappt någon matlust och huvudvärk hela tiden, även när jag tagit tabletter... jag har ätit ordentligt ikväll, jag har tagit tablett o jag sitter nästan o somnar vid datorn, men jag kan inte sova för så fort jag blundar dunkar hela mitt huvud som om det vore instängt i en bastrumma på en hårdrockskonsär... men men... kanske kan lyckas att vila lite om jag kan ta mig till sängen. imorgon blir det iaf babysim med Jason OCH Jacob! jacob har lyckats göra om tiderna så att han kan vara med de två sista gångerna på babysimmet, vilket jag tycker e jättekul! han missar verkligen nånting, speciellt när jason tycker att det e så himla kul att bada! MEN nu ska jag stänga ner, ni som läser, har ni facebook sök gärna på JB Kiddesign, ju fler vänner, ju mer reklam :P godnatt byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar