lördag 26 november 2011

hemmalagad pizza med grannfolket :D

:D det var riktigt trevligt igår!
vi var och åt hemma hos Emma o Mikael igår. vi gjorde pizza som blev jättegod!
var riktigt mysigt! åt lite mat, spelade lite spel, drack lite gott och pratade en massa :)

blev inte så sent heller... men vi började ju i tid :P

17.30 kom vi o 22.30 gick vi : ) lagom tycker jag med tanke på barn o allt.
detta gör jag gärna om!
____________________________________________________________

idag ska jag strax över till emma igen och pyssla lite i ett par timmar : )
fick noja på att pyssla så var o handlade lite pysselgrejjer i torsdags.
Jacob har fått ihop min ram jag ville ha för att testa om min designidé kan va något o ha. tänkte att det ska bli vår adventsljusstake i år...

men nu ska jason snart få mat, jag ska ta på mig varma kläder o sen bär det av till andra sidan trädgården... typ... : P


så..
byebye

kommer nog bilder sen när saker börjar bli klara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar