måndag 28 november 2011

äntligen!

ÄNTLIGEN har jag fått ritningarna till mitt specialbeslag och kan nu ta kontakt med olika företag som jag hoppas kanske vill hjälpa mig att få fram mina första prototyper.
jag har ett företag som jag redan har pratat med o som är intresserade av att hjälpa mig. tänkte jag ska skicka ritningarna till dem o se vad jag kan få för en offert på dem. under tiden ska jag prata med några andra företag som jag också har tänkt på. så nu är det verkligen i rullning igen! spännande!

annars har det inte hänt så mycket sen sist jag skrev...
jason kan fortfarande inte somna själv utan måste alltid somna på bröstet. och han vaknar på nätterna osså.

jag själv trodde jag hade blivit bättre från min förkylning och huvudvärk börjar nu fundera på om det kan vara nått annat som spökar, nått ämne lr nått jag saknar... för jag har nu haft denna jobbiga huvudvärk i över 2½vecka. jag blev yr idag bara av att sitta i soffan och titta bort från tvn. aptiten har inte heller varit bra, och tröttheten ska vi inte tala om... det var längesedan jag som så mycket som jag gör nu.

men men... det blir nog en tur till familjecentralen imorgon och sen lite pyssel med mossa tror jag.
jag velar lite fram o tillbaka med hur jag ska "designa fram" mina mossverk... men det ska nog bli bra tillslut! : D

skriver mer en annan dag : )

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar