måndag 5 december 2011

ja... nu så!

nu har jag äntligen blivit klart med delar av mitt julpyssel :)
här är då min ljuskrona :) blev faktiskt helt ok tycker jag med tanke
på att det är absolut allra första gången jag gjort något sådant... :)


 så här blev min ljustakeliknande grej.. :P vet inte riktigt om jag e nöjd med den. är lite oense om jag ska ha ljusen i mitten lr om jag ska skippa dom...


så här ser det ut på plats iaf... syns lite dåligt kanske men men... ni ser ju typ iaf  : )

 ______________________________________________________________

det var väl det....
annars har det varit kvällsfika med julia o daniel i fredags, jönköping o besiktning i lördags o sen en liten mysfika inne i centrum med grannen emma...

igår var vi o drack lite glögg hos våra vänner... blev lite hastigt men det var trevligt som vanligt : )
idag har Jason varit hos fredriks Kikki obusat medan jag har varit o lagat tand.... inte så kul! det som skulle vara kul med det är väl att jag lyckas få det till halva priset så julpengarna försvinner inte iår igen : )

sen var vi en snabbis på familjecentralen o åt lite gott o nu är vi hemma jag vill sova men Jason tycker inte det skulle vara aktuellt... suck! har bara sovit typ 4tim inatt så en liten middagslur hade inte varit fel!
__________________________________________________________

med min designade spjälsäng går det framåt! börjar få in offerter på det specialbeslaget jag designat fram o väntar spänt på att få veta vem som ger mig det billigast!

men nu ska lag lägga mig i sängen, försöka somna i hopp om att jag kan stänga ute jasons joller som annars är så mysigt att ligga o lyssna på!

hör av mig senare!

byebye




1 kommentar:

  1. Fina juldekorationer specielt den med datumljusen

    SvaraRadera