måndag 19 december 2011

besöker folk i lilla Harplinge :)

idag har jag varit själv nästan hela dagen och blev väl uttråkad vid lunch...
jag åt lite, Jason åt lite sen gick vi ut en sväng :)
tänkte gå o hälsa på Svenne och Micke på min gamla skola men bara Svenne var där... men det var kul o träffa honom igen :)
sen tänkte jag gå o gunga lite  med Jason o då ringde Karin så det blev till att gå hem till dem och tillsammans med Trixi gå en liten runda o snacka skit.
men alldeles innan vi skulle gå kom farfar :) så det blev till en koppa kaffe inomhus istället.
snackade om lite av varje o lagom till att Gunnar kom hem så gick vi igen.
hoppas att vi hinner med ett besök till hos dem innan vi måste till Skillingaryd igen.

på väg tillbaka hoppades jag på att Jason skulle somna, han hade inte sovit på hela dagen... så jag gick en runda...
vet inte om det var för att jag hade barnvagn med mig, att det var iskall vind eller om det var extra många backar som gjorde att det kändes som en lång runda... men i själva verket var det bara knappt 2km...

men jag var ute o gick iaf! alltid något :)

Jason sov väldigt gott o nu kryper han runt o leker med grytor, slevar o matlådor ;)

jag själv funderar mer o mer på att starta ett gym kort i skillingaryd.. inte så dyrt som jag trodde o de har zumba o spinningpass där osså :)

så e väääldigt sugen på att börja där... jag menar 249kr/mån inte så farligt va?

nu ska jag mysa lite med Jason i soffan till min mor kommer hem o lagar mat...

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar