söndag 25 december 2011

julafton slut o juldagen i full gång

Ja, god jul på er!
Julafton var mysig. Efter mycket strul med förberedelserna blev det bra iaf. Mamma e fortfarande sjuk men hon slapp att bli inlagd på självaste julafton.
Maten var god o hela Jacobs familj var osså Me förutom hans syster my.
Jason var mysig hela kvällen o fick en ny liten energikick när vi öppnat första julklappen för honom :)  jag tror alla fick va vi önskat oss :) 
Tack för alla julklappar!
__________________________________________________

Idag har Jag faktiskt varit ute o sprungit en snabb runda... den var inte lång men Jag kände att Me allt Jag fick i mig igår o den seghet o huvudvärk Jag vaknade med idag vore det inte dumt att komma ut o springa av sig lite av den... nästan 3km på 20 min.. ca 8km/Tim mitt bästa hitintills iaf :)
sen hade Jag kall motvind så de började klia på benen så de var ju inte optimalt. Men för att vara på juldagen av alla dagar får Jag ändå vara nöjd.

Ikväll ska vi ha dansk julafton i Halmstad. Senare på kvällen blir de utgång med min kära syster :)

Men nu ska Jag ta o vila några minuter innan Jason vaknar igen..

Byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar