torsdag 29 december 2011

sista kvällen i Harplinge...

för imorron bär det av hemåt igen. ska blå SÅÅÅ skönt!
saknar verkligen min säng o min "man", (e ju inte gifta än ;P )
jag har ju fått en ny digitalkamera bl.a. så när jag kommit hem o landat kommer det lite bilder från julen.
_____________________________________________

egentligen hade jag tänkt o sticka ut på latinokväll nu men det blåser o e allmänt otrevligt, tråkigt, kallt o blåsigt väder, + att de e ganska skönt att sitta i lugnt o ro sista kvällen o bara ta det lugnt. plocka ihop saker i högar så man lättare kan packa imorron.
_____________________________________________

i veckan har även min kära kusin hjälpt mig med datorn och min farbror hjälpt mig me förberedelser till min hemsida för JB-Kiddesign.

nu ska jag sätta mig o pilla lite med färgerna på sidan o se om jag kan få ihop en fin kombination...

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar