måndag 26 december 2011

Ja, snart e julen över...

och bara nyår kvar på detta året... tiden går väl ändå lite för fort? Nu e vi hemma hos Jasons farmor o farfar o vi äter lite julefrukost...

För er som inte vet va de e så e det julmat, ganska lik den svenska som man börjar äta vid 14.00 och sen äter man tills allt e slut i stort sätt...

Jag fick symaskinen som Jag önskat mig o tror Jag ska ge mig på att sy in min klänning som Jag, till min stora glädje blandat med lite sorg, e för stor för mig.
Jag e givetvis glad över att den e för stor för mig men det e osså en av mina favvoklänningar som Jag fyndat o faktiskt trivts i... men ett syprojekt få det bli av den.

Tänkte osså sy gardiner till de flesta rummen... har inga som Jag riktigt e nöjd med o Jag tror de e en bra sak att öva sig med... Jag har väl aldrig riktigt kunnat sy så nu har Jag en ny utmaning att ta mig ann...

Men nu ska Jag gå o vara social igen...

Byebye så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar