torsdag 16 februari 2012

lägesrapport

veckorna bara flyger iväg för mig... träningen går inte alls bra! har varit sjuk nu i två veckor men nästa vecka, då jävlar!!!
idag har Jason varit på dagis för första gången. bara en timmes inskolning, men ändå.
gick faktiskt riktigt bra. han var lite blyg i början men efter 20min så kröp han iväg och fann två riktigt bra kompisar, i en hörnspegel ;)

när vi skulle gå skulle resten av barnen äta, jason var nog hungrig för han kröp iväg rätt in till maten och ställde sig vid en stol... sen ville han inte gå hem.... fick bära ut honom o klä på honom...
så det här med dagis ska nog inte vara några problem. :D

imorgon är det samma sak igen och ska även planera tillsammans med dagispersonalen för nästa vecka.

imorgon händer faktiskt en hel del. först dagis mellan halv 10 till halv 11.
sen så fort jacob kommit hem ska jason ha barnvakt för att jag o jacob ska upp o träffa Marika, )"näringslivs..." har kommit fram till att hon är en affärsutvecklare...) sitta där o prata om företaget och alla idéer jag kommit på.

sen när vi kommit hem så blir det lite husfix innan ann-sofie kommer på besök från halmstad.
då sticker vi till hemköp o köper lite kvällsmat som ska lagas... ala LCHF!

nästa vecka blir det ju fortsättning med dagiset för jason. för min del hoppas jag på att kunna få möjlighet att åka upp till vaggeryd o träffa marika en gång till. e så härligt och peppande att träffa o prata med henne!

jag har gjort färdigt mina första visitkort... måste ha något att dela ut känner jag. blev så sjukt nöjd med dem!
jag brukar aldrig bli helt nöjd med saker jag gör... men dessa blev sååååååååå bra!!!! : D
lägger upp en bild här senare :)

men nu ska här göras lite nytta :)

byebye

1 kommentar:

  1. Kul med uppdatering. Lycka till hos Marika!
    Härligt att höra att de går bra på dagis :D

    SvaraRadera