torsdag 27 oktober 2011

jag e inte lat... bara klantig...

Fick Me mig allt hem från Halmstad förutom min dataladdare o Jasons jacka... de Jag använder o behöver mest här hemma!
Men pappa skickar de idag så Jag få sakerna imorgon.. de e därför Jag inte skrivit något på hela veckan. Så när Jag fått laddare imorron så får den som vill läsa en mindre roman över va som hänt den senaste veckan... lite bilder på mat kommer de osså.

I tisdags så ställde Jason sig själv upp med hjälp av soffkanten :) så Jag tror att han kommer att gå innan jul :D

Lite kort så va Jag, Jacob, sam o cicci ute o gick en timme, Jag hade zumba igår o vi här planerat att vi ska ut o gå ikväll igen.. o blir det inte att de andra följer Me så sticker Jag ut o springer... fick köpa tights o jacka för Jacob :) så nu tävlar ska det röras på sig minst 20min varje dag...

Men Jag skriver om allt så fort Jag fått ström på datorn igen...

Byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar