söndag 9 oktober 2011

lugnt o skönt...

nu sover äntligen jason... jacob sitter i soffan o jag vid datorn.
jacobs familj har åkt nu o det är så tyst o lugnt igen. alltid roligt att ha besök av dem men det är nått visst när alla har gått hem o vi e ensamma igen. oooh härliga tystnad :)

vi var ute o plockade svamp igår, igen, igen, igen... :P
åt dragen gris med svamppaj, grönsaker i ugn o vitlöksås till.
fortfarande lika gott!

vi gick upp kl. 06.00 igår... var visst någon som var väldigt morgonpigg :) så när Jason fått mat var det bara att börja städa. inte lika roligt kanske.

för övrigt tyckte jag att jag var duktig igår.
fick i mig en liten liten bit vetekrans, halvt glas vitt vin, och jag tog ganska lite av pajen för att undvika degen. inget annat tog jag. väldigt nöjd :)

nu ska jag läga mig i soffan o mysa lite qualitytime med gubben :)
sen när jason vaknat o fått mat ska vi gå till lekplatsen o gunga! :D

höres kanske ikväll med nån mysig bild :)
byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar