fredag 14 oktober 2011

lång natt...

inatt vaknade jason halv 4, gallskrek o helt klar vaken... gick inte direkt o bara stoppa in nappen...

så jag gav upp ganska fort o fixade soffan till mig o jason där nere.
jacob gjorde ordning en liten flaska med vatten o alvedon ifall det absolut inte skulle gå att få honom att somna...

jag tror det gick ganska fort att somna för oss båda tillslut. men det suger på krafterna att bli väckt så där när man har fått sova hela nätter för jag vet inte hur länge... men men... han ska väl osså få ha sina nätter, detta är ju bara ytterligare ett bevis på att han kommer få tänder snart.

tillbaka gav jason mig en sovmorgon... vaknade kvart över 10 :D

ville bara beklaga lite, o skryta lite om vilken snäll pojk jag har :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar