onsdag 19 oktober 2011

rapport från helgen...

det här med att det skulle vara en hälsosam helg... sket sig riktigt ordentligt...
på lördagen var det ganska ok... K-E hade med sig kaka, efterrätten blev inte den jag hade tänkt så jacob rörde ihop en kladdkaka, kanske inte riktigt så bra för mig...

i söndags var dock värre... vi åkte o handlade på citygross och skulle köpa fikabröd för vi skulle hem till emma, daniel o deras lilla pojk hugo... jag fick tag på en butterkaka, tänkte bara ta en liten bit, men OJ vad god den va... :P
så det gick väl så där med att vara duktig i helgen.

men ikväll e det istället zumba på schemat. som de e nu så väger jag typ 84.4 så om jag sköter mig resten av veckan o tränar ordentligt ikväll o ut o går resten av veckan kanske jag kommer ner till 83 igen.

den som väntar få se. drömmen hade varit att kunna ha M istället för L på kläderna... jag har minskat i bh-omfång iaf... i stället för yttersta är jag nu på det innersta på spännet... :) alltid något :)

nä nu ska jag busa o mysa vidare med miniman, o ta lite tvätt samtidigt...

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar