onsdag 5 oktober 2011

nyduschad o totalt utmattad!

o de e sååå himla skönt!
har precis kommit hem från zumbaträningen, fått i mig en banan o druckit lite mer vatten, in i duschen o sitter nu här... ska bli så skönt att lägga sig i sängen och känna hur kroppen värker, fast det är en skön känsla av värk. en känsla som säger att jag har varit duktig o tränat ordentligt idag, att detta gör gott för min kropp o själ...

Zumban idag var mycket roligare idag... jag kände igen stegen och kunde hänga med mycket mer. tiden gick fort istället för långsamt som förra gången.
dessutom som brände det mycket mer nu när man kunde stegen och kunde ta ut sig på ett annat sätt...

men nu ska jag natta Jason... så godnatt till er för jag kommer somna så fort lillgrabben sover... :P

byebye

ps. bild på kvällsmat lägger jag till imorgon... ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar