torsdag 20 oktober 2011

hann precis in...

innan det började att regna... har faktiskt precis kommit hem från en 48min lång runda. höll faktiskt ett hyffsat bra tempo. min app säger
48min, 4,9km och 6,1km/h. brände 305cal
men ska också läggas till att jag hade 10kg Jason o vagn framför mig i mild vind... så lite till borde jag nog har bränt :)

ska ut o gå igen i eftermiddag med cicci, ska möta upp henne vid jobbet vid 4. får se hur långt vi går, beror på om det är uppehåll också tror jag.
det är konstigt väder vi har idag... regnar när solen skiner och e uppehåll när det är grått...

nu ska jag äta den soppan som jag lagade på inspirationskvällen igår sedan kanske det blir famcentralen...

inatt kunde ju jason inte sova, soffan var uppbäddad så jacob kunde bara gått ner o lagt sig men han ville inte det så det slutade med att han tog bilen i morse. så om det blir fam.central idag beror på om becca kan köra lr ej...
men nu e jag hungrig...

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar