måndag 10 oktober 2011

kvällens mat o skvaller :)

nu sitter jag här nyduschad o lagom trött. men innan jag ska gå o lägga mig ska jag ge er en bild på kvällens mat...


detta ska föreställa köttfärssoppa... :P ser kanske inte såå jätteaptitligt ut men gott var det ändå :)
det jag har i är paprika, gullök, morötter, purjulök o givetvis köttfärs :)

riktigt gott o med lagom mycket kalorier.

---------------------------------------------------------------------------------------

för övrigt... jag vet att om man ska hålla på att väga sig så ska man göra detta på morgonen, men jag kunde inte låta bli att väga mig nu när jag ändå skulle in i duschen o jag vägde.... 84.1kg!!!!!!!!!
:) e så glad att det händer något och är så peppad att fortsätta, att kämpa som f*n på zumban o vara hård mot mig själv på helgerna!

aja, var bara tvungen att berätta :D

nu ska jag o min älskade gubbe nana för det blir en ganska aktiv dag imorgon :)

godnatt!
byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar