onsdag 12 oktober 2011

jaha...

igår så var det ganska mycket på g...
vi var först på jasons 8mån kontroll o fick veta att han numera väger 10kg o är 44cm runt huvudet o 74cm lång :)
nya d-droppar fick vi också...

sen var det dags för familjecentralen där jag träffade linda, en från vår föräldragrupp undertiden vi alla var gravida.. ;)

kul att få upp kontakten med dem igen!

när vi kom hem igen var vi båda trötta jason fick mat o somnade, jag somnade i soffan... tänkte att jacob väcker mig när han kommer hem.

men istället blir jag väckt av att telen ringer.
"hej skulle bara säga att jag är hos samuel o e kanske hemma om 1,2 timmar... föresten måste vi till vaggeryd för mitt busskort har gått ut..."

suck!!!
jag behövde åka o handla osså. hade helt glömt bort att jacob skulle hjälpa sam o cicci med överljusen till dörren! tiden gick o när vi väl kom iväg till affären var klockan halv 9!

innan jason somnat jacob fått sin mat och jag fått min var klockan 22.00.
kanske inte världens mest planerade kväll...

men idag är det en ny dag!
zumba ikväll o jag tänkte ta en liten promenad nu när jason vaknar o fått lite mat. solen skiner o det känns som om det är bland de sista dagarna den e framme innan den riktiga kylan o snön kommer, så måste passa på!

men tills jason vaknar ska jag vara duktig o plocka lite på golvet o fixa tvätt tror jag så här kan jag inte sitta längre :P

byebye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar