måndag 31 oktober 2011

förra veckans händelser del 3... teaterträff på söndag och besök på halmstad teater på måndag...

jo...söndagen tror jag bara att vi tog det lugnt till det var dags för teatermöte i söndrum.där höll vi på från 16-20 typ.. hem o äta lite kvällsmat...

på mötet blev vi alla inbjudna till att få gå på genrep o se thomas petterssons nya uppsättning på måndag kväll...

jag hade först tänkt åka hem på måndag eftermiddag och hämta jacob på vägen hem... men jag ville gärna se teatern, o de skulle även ge mig möjlighet att träffa ann-sofie en stund, det var allt för längesedan sist"

sen hittade jag aldrig några bra träningskläder med pappa så jag tänkte att jag kunde åka in till stan på måndagen o ta frukostfika med Jenny o mysa lite...

så det passade sig ganska bra iaf att jag stannade en natt till...

föreställningen var jättebra men jag o jason kom inte hem för än kanske halv tolv på natten...
när jag skulle hämta jason hos pia o peer på kvällen funkade inte mina nycklar till bilen... men det löste sig tillslut...
____________________________________________________

för övrigt hann jag aldrig riktigt kolla på träningskläder i stan på måndagen heller, var ganska trött o tänkte ta det på tisdag dag istället innan jag skulle köra hem...

på tisdag packade jag klart o körde iväg för att plocka upp jacob... tog typ 20min mer än i vanliga fall då jason inte var allt för nöjd...

vi hämtade jacob o jag sa att jag ville åka inom stadium i värnamo på vägen hem... vi skulle ändå handla... lyckades övertala honom dåå karlssons ligger under stadium o dit ville han såklart :P

jag hittade faktiskt träningskläder! jacka o tights för 400kr.... precis vad jag var ute efter!

på karlssons hittade jag en till bok av wilbur smith till min samling o en bok om smink o en om lite tips på träning som man kan göra som nybliven mamma... typ att använda sitt barn som vikt o sånt... :)

de var 4st böcker för 100kr så jacob fick den sista... "bosse bildoktor" som han ska ha på en hylla i garaget ;)

det kommer mer... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar