söndag 23 oktober 2011

finns ingen text som skulle kunna passa mig bättre än det här...


detta är varför jag har tänkt om...

för att informera så har jag nu lyckats komma ner till under 83kg.. närmare bestämt 82.9kg ;)
igår fick jag låna ett par byxor i strl 40 som jag kunde dra på mig OCH knäppa :D e så glad!
men de var lite för tighta runt låren fortfarande, vågade inte riktigt sätta mig helt på knä :P

i helgen har jag varit med pappa och letat efter löparkläder, tog som vanligt L på allt jag hittade och skulle prova men de var FÖR STORT!!!! :D så nu behöver jag strl M på träningskläder!

M har jag inte kunnat på på flera år... så nu vill jag verkligen komma igång o träna så jag kan bränna bort det där sista på låren och resten av kroppen :D
_______________________________________________________________________________________________

jag ska träffa alla goa teatergubbar i eftermiddag för sommarens kickoff! ska bli jättekul att träffa alla o få visa upp min minimann :) många av dem har jag inte träffas sedan jag var i kanske 4, 5månaden med Jason så det ska bli kul o träffa gänget igen! :)

nu måste jag koncentrera mig... sitter o budar på en löparjacka, det tar slut om mindre än tion min så jag måste vara på vakt o lägga sista budet :)

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar