söndag 23 oktober 2011

usch va jag känner mig gnällig...

Tycker faktiskt Jag hade rätt att gnälla.. klockan var nästan 1.. Jason har somnat... pappa dela upp tidigt imorron o Jag hade precis stängt ner datorn för att somna... då, då tycker de kära grannarna här i harplinge att de ska sätta igång musik... o de va ingen dålig baslåda de hade heller... Jag gick ut o ser på gatan att de e två pojkar som sitter o väntar.. antagligen skulle de väl köra folk från festen. De hade tråkigt så de satte igång musik...o detta precis när Jag hade lagt mig till rätta! Men de var trevliga o bad om ursäkt o stängde av den Me en gång.. så nu e här tyst o lugnt o Jag hör bara Jasons andetag, vilket för mig e väldigt rogivande.

Anledningen till Jag inte skrivit tidigare e att Jag väldigt hastigt bestämde mig för att åka ner till Halmstad i helgen.. men vad Jag gjort här berättar Jag mer om imorgon för nu ska Jag äntligen sova :) god natt!
byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar