söndag 30 oktober 2011

förra veckans händelser del 2... träffa farmor, farfar o faster my...

på lördagen hade jag bokat upp tid med my, fredrik, pia o peer...
vi kom dit någon gång på eftermiddagen, kanske runt 14.00. vi fikade busade med jason, o fotograferade en del osså såklart :)

my o fredrik skulle ha folk på kvällen så strax innan de behövde bege sig hemåt gick vi till lekplatsen så jason skulle få gunga lite :)

tillslut var de tvungna att gå hem o jag o pia gick tillbaka hem till dem.
jag o jason stannade på kvällsmat och var hemma igen kanske vid 22.00.

vi gjorde inte så mycket mer den kvällen, jason somnade efter drygt 40min av gnäll kryp o krälande... precis när jag släkte och ville lägga mig till ro o sova... började värsta musiken att dunka.. resten kan ni läsa om i "usch va jag känner mig gnällig..."

tillslut kunde jag somna iaf och söndagen var äntligen nära med teatermötet... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar