torsdag 29 september 2011

vaken o kan inte sova...

Hatar att alltid somna sist... verkligen lamt... men jag kanske börjar bli lite trött.
Idag har jag varit både duktig o oduktig... i morse var jag ute o gick. När vi kom hem somnade jag o jason i soffan, vaknade till o gick o la oss i våra egna sängar... sov i över två timmar, sen var de dags för lunch. Gröt till jason o köttfärssoppa till mig.
Senare på eftermiddagen ringde Emma o bjöd över oss på smoothie. Väldigt gott. Hon hade blandat i avokado men jag kände ingenting. Gott va de ändå. Men ikväll va de inte lika bra. Nu har Jag dåligt samvete o mår dåligt i dubbel bemärkelse... sam bjöd oss på pizza. Jag tog en kycklingrulle... skulle Jag aldrig har gjort! Jag har lovat mig själv att nästa gång nån bjuder säger Jag nej tack. Jag mår riktigt illa nu! Kanske därför Jag inte riktigt finner nån ro till att somna...

Imorgon ska vi på babysim igen, ska bli mysigt! När Jacob kommit hem så ska vi sticka in till stan o handla lite grejer o mat.
Nu ska Jag försöka sova så Jag e lite pigg ifall de blir promenad på morgonen... så nu säger Jag godnatt.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar