måndag 12 september 2011

nya dag och ny förkylning :(

ja... då har man fått den traditionella höstförkylningen då. hatar verkligen den. det är lite extra jobbigt nu när man samtidigt MÅSTE orka vara aktiv för Jasons skulle när man helst av allt bara vill sova...
vägde mig i morse, var inte en allt för rolig syn,, men nånstans visste jag att jag skulle hamna över 85kg efter denna helgen. igår var vi hos Samuel o Cicci o de bakade kladdkaka... blev helt enkelt för mycket fett igår... men det går nog tillbaka snart igen. idag har jag ätit två skivor fullkornsbröd, 20g bregott o 30g filadelfiaost. till detta drack jag 2glas funlight saft. allt detta hamnade ca på 350 kalorier.
till mellanmål hade jag tänkt ta  en skiva ost med lite smör på, och kanske ett glas mjölk till. detta tror jag hamnar på runt 200kalorier.
enligt ett program jag använder på telefonen så får jag äta 1410kalorier/dag för att lyckas går ner till 72kg på 13 veckor. vi får la ser hur det kommer att gå. men det är peppande att ha ett riktigt mål rent tidsmässigt att kämpa för.
för övrigt så blir det nog ingen motion idag. är ganska hängig och allmänt slö pga förkylningen. hade gjort mig gott om Jacob kunde vara hemma ett dygn och ta Jason så jag bara kunde sova bort det sjuka i mig. men det är väl svårt att uppfylla den önskan.

så nu ska jag försöka få Jason till att sova sen ska jag osså passa på att vila, finns ju en kväll man ska orka med också.
så bye bye :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar