torsdag 15 september 2011

tiden bara rinner iväg...

ja.. idag är det redan torsdag. hinner knappt med och leva, tiden bara rinner iväg! igår, onsdag, städade jag hela förmiddagen då jag väntade besöka från grannen och deras barn :) men sen slog det mig... 20min innan de skulle komma att jag inte hade något hemma för att baka eller nått annat att bjuda på. så jag frågade henne om jag hann att köra iväg o köpa lite fikabröd.. men det visade sig att hon var vid ica så hon var gullig att köpte vaniljhjärtan och ballerinakex. där sprack dagens balans vad gäller rätt intag av kalorier! men men. på morgonen när jag vägde mig vägde jag 86kg... inte det bästa. men tilläggas ska ju också att det är normalt att pendla. men kvällen slutade på1267 ätna av 1410 tillåtna kalorier. så om man lägger till ett vaniljhjärta så hamnar jag inte jättelångt över gränsen iaf... jag bestämde med Emma att vi ska ut o gå när hon kan. hon brukar göra det efter hon har lämnat barnen på dagis och lyckligtvis gör hon det förbipasserande mig :) på kvällen blev jag sugen på att baka så jag åkte iväg o köpte ägg och kokos och gjorde några kokoskakor när jag kom hem. sen var det dags att lägga sig. imorgon torsdag så ska jag iväg med ALMI på studiebesök på svenska tekniska provningsinstitutet i Borås. så det blir god natt för mig här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar