måndag 26 september 2011

sitter ensam i lugn o ro...

o bara slappar... en mysig katt i knät, lillpojken sover, gubben e borta.. bara jag katterna, datorn o tvn i bakgrunden. hade tänkt att jag skulle eut o gått idag med emma... men hon hörde aldrig av sig... men jag tog en liten runda till ica i snabb takt så lite har jag rört på mig idag...
maten har heller inte varit så dum...
på dagen åt jag kycklingsoppa till lunch o till kvällsmat blev det köttfärssoppa...
imorgon tror jag att jag ska ut o gå även om inte emma hör av sig... ska ev. till småfolket o träffa andra mammor på förmiddagen o sedan till familjecentralen o träffa några till... så ag ska ändå vara igång hela dagen så varför inte börja ordentligt redan från morgonen. ev kanske man ska tjuvkika lite på zumba så man kan hänga med lite på onsdag... får ser hur det blir.
till helgen kommer svärmor o svärfar hit... längesedan v träffades nu. Jason måste har förändrats i deras ögon.... nähä.... nu vaknar visst jason.... aja... godnatt så hörs vi imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar