torsdag 19 januari 2012

träna :)

ja då var det snart dags att träna igen då... väntar på att klockan ska bli 19.00 : )
föresten har jag varit ute o gått med emma, hennes pojk hugo och deras hund zack... 1tim o 45min tog det :) inte det snabba tempot kanske men det var skönt att komma ut.. blir nog samma sak imorgon om inte det blir för trist väder.. annars ska jag ut o gå med min käre vän ken på lördag förmiddag innan det bär av till falkenberg för att träffa teatern igen : )

men nu ska jag vara lite social med familjen, jacob har ju precis kommit hem : D

byebye

5 kommentarer:

  1. låter mumsigt! kommer inte in på din träningsblogg =(

    SvaraRadera
  2. www.jennystraning.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Jag kan inte kommentera :/ du måste nog lägga dit att man kan göra de via namn och hemsida=)

    SvaraRadera
  4. nu ska det vara fixat... :) tror jag...annars får du säga till igen :) hoppas allt e bra med dig annars!

    SvaraRadera
  5. Du får uppdatera lite mer :) pasta och nudlar är inte så farligt dyrt. Ett budskapet kostar 25 kr. Pastan är olika men den är värd pwngarna då man inte äter så mkt.

    SvaraRadera