måndag 9 januari 2012

äntligen lite flyt!

ja ÄNTLIGEN!!!
gick in för att kolla banken o fick till min stora glädje att jag fått dubbelt så mycket jag vågat hoppas på från försäkringskassan!
lite över 4000kr så nu kan de sista räkningarna betalas... :)
vilken lättnad!
jag har inte sovit bra på över 1½vecka... kanske kan jag få något bättre sömn inatt.

vi ska snart iväg o handla... vi har ju fått mamma o pappas gamla frys så jag tänkte vara lite ekonomisk o baka lite bröd  o handla lite ekonomiskt nu när vi har möjlighet att frysa in maten... sen ska vi försöka att laga egen mat till Jason... på tiden tycker jag!

men nu ska här skrivas lista....

byebye

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att du fick mer pengar än väntat :D
    NVH Anna ifrån jogg.se

    SvaraRadera
  2. mmm lite mer av pengaångesten är borta nu... :) alltid nått.
    kul att du titta förbi föresten!

    SvaraRadera
  3. Tack, det ska jag :D Det samma!

    SvaraRadera