torsdag 12 januari 2012

Oj oj oj...

ja... Jag kom hem kanske 20 över 8.. Jason har somnat,Jacob sitter o äter o Jag börjar så sakta fixa med min egen mat... Jason vaknar en gång.. han vaknar en andra gång samtidigt kommer fredrik... kanske inte den bästa timingen! De grejjar, Jason somnar nästan...
Jacob kommer in o lillkillen reagerar på dörren... o vaken igen! Jacob går upp med Jason.. har honom i kanske 40min... o nu...
Nu leker Jason på golvet, Jacob e på toa o Jag väntar fortfarande på min kvällsmat... suck...

Men träningen på gymmet va helt underbar!  skönt att känna sig skönt trött om ni förstår va Jag menar.. :)

Sitter fortfarande o försöker skriva klart detta inlägg... nu gallskriker Jason i sin säng o Jacob har gått ner för att sova på soffan... gud vilken rolig kväll Jag har haft!!!

Nä nu får man väl försöka Me Jason igen...
God natt på er hoppas ni sover gott!

Byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar