torsdag 19 april 2012

blää aldrig mer igen!

ja jag vet.. sjukt längesedan jag skrivit.... förlåt...
denna veckan började lagom roligt... Vinterkräksjukan. vad jag är glad att jag aldrig har behövt uppleva denna innan! men det var visst min tur till slut.
5tim på toaletten utan kontroll över kroppen, INTE roligt!

jag har knappt ätit något på drygt 3 dygn. igår testade jag med en kanelgiffel... gick typ...
på kvällen hade jacob varit snäll o lagat mat. baconinlindad fläskfilé med ris o sås till... åt en liten ynka skiva med en liten liten skopa ris till sen vågade jag inte äta mer.

det enda positiva som kommit ut av detta elände, om man nu kan påstå att det är något bra i detta sammanhang är att jag kommit under 80kg sträcket... nästan 5kg har jag gått ner. så om jag fortsätter att äta enligt LCHF nu så kanske jag kan hålla mig där. men det är bara en tanke. det är dock långt ifrån tanke till handling.


för övrigt så allt som jag berättade om innan, med VIP-kvällen etc. det gick hyffsat ok om man bortser från några mindre missar, inte bara från mig utan andra inblandade.

med företaget går det faktiskt framåt... åter igen håller jag på med att försöka ta fram rätt personer för intervju och även hitta rätt folk för en fokusgrupp.

något annat som är roligt där emot är att min efterlängtade teater har börjat igen. inte MIN som att jag driver den... mer min som min egen teaterfamilj, min alldeles egna sak som jag får hålla på med som mitt intresse.

det kommer krävas mycket tid och engagemang från mig men det ska nog kunna gå. det som skulle kunna, i värsta fall stoppa mig, är vår ekonomi. den är inte den bästa just nu.

så... skönt o fått skriva av sig lite iaf... nu ska jag försöka ta en liten tugga o sen sova lite tror jag...

ha det!

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar